Translate

luni, 14 ianuarie 2013

O imbinare frumoasa intre 2 hobby-uri

Pe langa pasiunea vacantelor , a scrisului si documentatului despre ele mai am o pasiune mai veche in domeniul handmade, transpusa si ea in blogul cu ceva vechime de acum Doua Maini Stangi.

La inceputul lunii decembrie am avut parte de o provocare interesanta: o bratara cadou si surpiza. A fost o comanda venita in scurt, stiind doar preferinte de culori, fara un model anume in cap si fara dimensiunile exacte ale mainii.
Impreuna cu complicea mea - Laura de la Lumea Mare, ajutate de tehnologia cea moderna care ne-a permis sa ne conversam prin multe multe MMS am ajuns la acest produs final.
Beneficiara ei este Alina de la Lumea Mare si sper sa o poarte mandra cat mai mult timp de acum incolo.

Si uite asa am adus eu pasiunea handmade-ului in lumea celuilalt hobby al meu si imi doresc la cat mai multe imbinari si provocari frumoase si pe viitor; asta asa, ca tot suntem la inceput de an ;)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu