Translate

luni, 1 aprilie 2013

Dalboka - restaurant midii (stanga)

In articolul anterior va povesteam de vizita la ferma de midii de la Dalboka - aici articol Ferma midii Dalboka.

Inca de asta vara stiam ca exista 2 restaurante acolo, situate aproximativ fata in fata si la care fiecare isi invita clientii care par nehotarati. Acum fiind inca frig afara, stiam ca cei de la Ferma de midii folosesc niste plastice mari si tunuri de aer cald cu care raman activi si pe iarna. Fiindca cei din stanga pareau sa aiba un spatiu mai bine acoperit si etansat am zis sa ii dam o sansa, mai ales ca nu ii incercasem pana acum si auzisem pareri de bine si despre ei. De fapt au o incapere cu semineu si o parte din terasa acoperita tot cu prelata si cu tun de incalzire. Dar era placut.


Asa ca acum putem face plusuri si minusuri:
- ospatarul pe care l-am avut stia mai putina romana decat cei de la ferma din dreapta, dar la fel de amabil 
- comanda se ia mai intai pe bauturi si dupa ce se servesc bauturile se ia si comanda de mancare 
- meniul este mai variat, cuprinde mai multe salate si produse locale, e mai mult restaurant generic fata de ferma de midii specializata pe anumite  produse dedicate
- midiile cu orez  ("a la Burgas" trecute la ferma de midii) a fost mai bun la ferma de midii fata de restaurant, orezul era mai gustos

- frigaruile de midii pane au fost mai bune la ferma de midii din dreapta, aici au avut ceva ciudat, ori prea imbibate in ulei, ori pane-ul prea aerat
- ciorba de peste a fost similara, as zice parca mai buna in stanga

- icrele la fel de bune si de usoare, comparativ cu cele din Romania

- salate bune in stanga (Sirena a fost incercata de noi, o sa-i zicem o salata beof cu midii, peste, fructe de mare)

- optiuni de bere mai multe in dreapta (mai ales ce vroiam eu - bere cu lamaie, Ariana daca se poate)
- midiile marinaresti din stanga excelente, sosul aduce cu o saramura dupa gustul nostru, usor picanta, numai buna de iute. Dar au doar 300 de grame, pe langa midiile natur de la ferma din dreapta unde ceaunul are 600 de grame.

- in stanga am mancat branza pane si Sirene po Shopski -  o specialitate pe care o mai incercasem in alte parti si mi-a placut - reteta o gasiti pe blogul Dianorei


- paritatea in lei se face la un curs aproximativ, favorabil lor, deci nu ar fi rau sa schimbati cateva leva atunci cand va cumparati vigneta la vama (ca idee nota de 5 adulti si un copil a fost aprox 131 leva = transformata de ospatar in paritate de 2.5, adica 330 Ron)
- desertul difera:  daca cei de la Ferma de midii servesc midii cu mere caramelizate si frisca, cei din stanga servesc midii caramelizate si ceva sirop, dar nu l-am mai incercat, eram deja ghiftuita.
Ca idee, desi nu stiu daca e motiv de lauda, dupa aceasta masa am primit eticheta temporara de "tomberon", fiindca trece periodic pe la fiecare in gasca :) si am primit-o fiindca eu am terminat salata Sirena, ciorbele de peste (2 portii), branza pane si mi-am mancat si midiile marinaresti si am impartit specialitatea Sirene po Shopski.
 In concluzie, desi nu e rau nici restaurantul din stanga, va ramane doar ca o a doua optiune cand voi merge la Dalboka, prefer ferma de midii din dreapta.

In incheiere va mai las cateva poze cu apusul din martie si cu albumul cu mai multe poze - Dalboka restaurant stanga







7 comentarii:

  1. Doamneeee...cu ce am gresit sa-mi fie dat sa vad asemenea bunatati :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. "In concluzie, desi nu e rau nici restaurantul din stanga, va ramane doar ca o a doua optiune cand voi merge la Dalboka, prefer ferma de midii din stanga."
    deci ambele sunt in stanga?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mii de scuze, sunt stangace si am o reala problema cu indicatiile stanga vs dreapta.
    Am verificat de zeci de ori ambele articole si eram convinsa ca am remediat problemele de genul asta, fiindca au fost mai multe.
    DEci, prima optiune este ferma din dreapta, cea pe pietris, a doua optiune ramane restaurantul din stanga, cel cu terasa tip ponton.
    Moi mai fce inca o verificare de stanga si dreapta in ambele articole.

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai dat peste cap cu stanga :)) intentionam sa ajungem in weekend daca va fi vreme buna.
    multumim pt detalii.

    RăspundețiȘtergere
  5. e acoperita si la cel din dreapta, am studiat problema la fata locului, desi se poate sta la masa fara sa tremuri si apoi o plimbare scurta pe malul marii asa de nostalgie in asteptare verii ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. era "deci se poate sta..." clar am o problema cu tastatul zilele astea :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Preturile sunt enorme.Ca toata Bulgaria de fapt
    .

    RăspundețiȘtergere