Translate

sâmbătă, 11 mai 2013

"Agrafa" imi va face carti de vizita

Sper :) si apoi sa vin cu articol " AGRAFA mi-a facut cartile de vizita" :) ar fi frumos, nu? Eu sunt optimista intotdeauna (si norocoasa de multe ori).

Daca pe partea de handmade raman cu dorinta mea de a-mi personaliza ambalajele cat mai mult fiindca da o nota personala pana la capat (am eu piticul asta sa nu fie doar produsul handmade ci si livrarea sa aiba accente unice) - aici articol Doua Maini Stangi carti de vizita - pe partea de Hai-Hui as vrea ceva mai profesional, aspect de care nu sunt complet multumita deocamdata. Si mi-a iesit in cale acest articol care imi oferea exact acoperirea unei necesitati de moment.

Si stiu si ce vreau si cum le vreau in proportie de 90%: vreau carti de vizita din plastic. Inca nu m-am decis daca le vreau colorate sau transparente, dar stiu ce vreau sa scrie, am si logo si ma batea gandul sa-mi fac si cod QR (intre timp l-am si facut - Mi-am tras cod QR ). Sunt o fata hotarata, nu? :)))

Si dupa ce le-am studiat temeinic site-ul, mi-a mai rasarit o pofta care nu exista inainte fiindca nu ma gandisem la asta. Ma refer la carti postale personalizate. Mi se pare o idee super sa trimit pe viitor doritorilor carti postale unice cu fotografiile proprii facute din calatoriile mele.

Ei, ce ziceti, merit? (nu se vede pe monitor, da' sa stiti ca bat gratios din gene acum).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu