Translate

miercuri, 22 mai 2013

Eu in fata clasei

Ideea acestui articol vine de la alte articole de prezentare facute de Alice Traveler si Cristina Prin Arad. Si poate vreti sa o cunoasteti si pe Ioana Budeanu , cred ca o sa va placa si ce nu stie sa faca .

Sa incepem (chiar si eu sunt curioasa cate imi vor iesi in final). Si poate va intereseaza si cum ma impac eu cu estrogenul :)



1 - numele meu este Diana dar era cat p'aci sa ma cheme Mititela. Motiv - nascuta de Sf. Dumitru, cea care m-a botezat avusese un copil Mitica; deci nu Dumitra, nu Dumitrita, direct Mititela. Multumesc parintilor pentru ratiunea de care au dat dovada.

2 - mandra scorpioanca. cea mai tare zodie. cu bune si cu rele. si relele scorpionului sunt cele mai bune si cele mai tari :)

3 - stangace, fortata sa scriu cu dreapta, sa va fereasca sfantul sa primiti notite scrise de mana de mine :) in rest dreapta este doar mana secundara . si cand dau indicatii la mine exista doar directia "stanga" noroc ca gesticulez si se mai prinde lumea ca e "stanga ailalta" :)

4 - platfus in copilarie, cu talpici metalici in incaltari , ii tin minte inca. si mai tin minte cum tata  zicea ca ne jucam si mergem ca charlie chaplin ca sa intorc labele picioarelor spre exterior :)
inca dorm cu picioarele incrucisate fiindca asta mi-e pozitia cea mai relaxata a picioarelor.

5 - mi-am ros unghiile in copilarie pana la liceu. cica strici forma unghiilor. sanchi, am niste unghii frumoase acum :)))

6 - tot in copilarie era sa dau foc la casa fiindca mi-am pus niste pantaloni sa stea calzi pe resou si am avut lacate la geamuri fiindca stateam la etajul 4 si ma intrebam cum o fi sa cazi de acolo si sa nu patesti nimic ;

7 - inca mai am clasorul de timbre din copilarie si l-am mai completat in ultimul timp;

8 - am urat lucrul manual si orele de desen de la scoala fiindca ne forta doar in anumite directii , nu am invatat nici macar sa tin croseta in mana, dar la impletit am reusit sa invat vreo 2 modele. In schimb imi doream sa merg la atelierele baietilor. Acum mi-am dezvoltat latura handmade de cativa ani pe blogul dedicat Doua Maini Stangi

9 - mai am o sora si un frate, eu fiind cea mai in varsta, probabil nu si cea mai matura :)

10 - casatorita de 5 ani, impreuna de 10 cu fost coleg de facultate cu care am si iesit in anul I de facultate (si atunci mi-a dat papucii prin telefon dupa 2-3 luni de relatie). asta asa, pe scurt mica noastra telenovela :)

11 - nu stiu sa merg pe bicicleta, nici nu ma pasioneaza in mod deosebit sa invat, as prefera o tricicleta pentru adulti, vesel colorata si cu un cos in fata daca se poate :)

12 - am carnet dar nu conduc, nu-mi place, nu ma simt confortabil, nu am reflexe si nici nu doresc sa le dezvolt prin practica; consider ca soferia nu e pentru oricine si unii chiar nu au ce cauta la volan, printre care si eu ; si sa fim seriosi, ce-i aia 3 pedale la 2 picioare? plus coordonare ochi - mana - picior, picior la care sa mai trebuiasca sa si jonglez intre 3 predale, no way, oi fi eu multitask in altele dar la masina nu-mi iese;

13 - port ochelari din copilarie, miopie provocata de citit cel mai probabil, dar acum nu ma pot imagina fara ochelari, nici nu ma gandesc la lentile sau operatie; "bicicleta" e parte din mine;

14 - ador cafeaua; nu sunt fan ceai; pot sa beau cafea si seara fara probleme, tensiunea mea nu se supara;

15 - nu beau bere, prefer vinul, rosu sau roze si demidulce daca se poate :) 

16 - ca dulce prefer ciocolata amaruie pana in 80%;

17 - in perioada facultatii si ceva ani dupa am lucrat ospatar si barman (si restaurant si cluburi, si sezonier si full-time); am invatat multe  in acea perioada, este o experienta de viata buna pentru acea varsta. am si acum scurte momente cand mi-e dor de  intrat in spatele barului;

18 - absolventa de drept, mi-a placut ce am invatat acolo (nu tot, dar trecem peste asta). am regretul ca nu am asistat la ncio autopsie si inca imi doresc sa vad una si daca se poate sa pun si eu mana pe bisturiu ;

19 - imi place sa calatoresc, pentru mine conteaza destul de mult in calatorii confortul personal si micul dejun gata facut :)

20- nu mai plec in nicio vacanta fara pregatire temeinica inainte, dar odata ajunsa acolo nu umblu bezmetica sa bifez tot din lista;

21- vreau sa invat alfabetul chinez si daca se poate si japonez, pentru a face diferente. si istoria ambelor tari as vrea sa o aprofundez;

22 - vreau sa invat dansuri sportive si de societate; si nu chiar dorinta de bucket list ci in viitorul destul de apropiat, vreau sa mai pot misca soldurile fara frica si sa am inca ce flutura gratios :) 

 

23 - nu suport bananele, pepenele galben, capsunile, spanac, loboda, urzici... prefer sa lesin de foame si tot nu ma ating de ele. 
si nici scortisoara nu-mi place. si pe cale de consecinta nici vinul fiert, datorita scortisoarei care se pune in el, dar nici aburul efectiv al vinului fiert.

24 - in schimb ador acriturile, in perioada corcoduselor, caiselor si prunelor verzi sunt foarte fericita. 
si mai iubesc porumbul fiert, ciresele si pepenele rosu. si castravetii la sare.

25 - sunt nocturna, lucrez bine noaptea, indiferent daca scriu articole sau lucrez la briz-brizele mele ; si nu-mi place sa ma trezesc dimineata, chiar daca mi-am facut cele 8 ore de somn tot as lenevi;

26 - sunt o persoana activa si agitata, imi plac orele de aerobic de la yoga si pilates pana la kick box si tae bo. nu-mi place sa alerg, nu-mi place sa lucrez la aparate la sala. 
imi place sa merg mult pe jos, de aceea vacantele gen city break sunt perfecte pentru mine.

27 - am facut pana acum bungee jumping, parasailing, scuba. inca imi doresc o saritura cu parasuta si parapanta.

28 - nu ma uit la televizor ; in rarele momente in care mai pun mana pe telecomanda am sectiune favorita doar cu documentare si desene animate;

29 - imi place sa ma uit la filme, prefer desenele animate, comediile, filme cu subiecte interesante, fara horror, fara bataie;

30 - nu-mi place culoarea negru si nci dupa non-culori nu ma dau in vant prea tare, imi place sa ma imbrac foarte colorat si cu multe accesorii, facute de mine de cele mai multe ori;

31 - imi place sa primesc flori ; nu-mi plac trandafirii, de fapt ii consider o optiune la indemana ; prefer buchete mixte si vesel colorate; si cat mai mari posibil, de sa nu le pot duce in brate :)

32 - am un tatuaj de care sunt mandra si dupa 12 ani (desi imi doream tatuaj de mult alegerea a fost de moment dar ma reprezinta) si mi-as mai face unul sau doua , dar inca ma  mai gandesc (gandire temeinica pe care o recomand tuturor celor care se gandesc la modificari definitive asupra corpului lor);

33- am descoperit fustele, rochiile si pantofii cu toc cam de pe la 30 de ani si acum am sifonierul incarcat si impartit in 2 directii distincte :)

34- dezordinea mea se cheama "haos organizat" :)

35 - nu sunt uituca, am o "memorie selectiva" :)

36 - amestec literele cand scriu la calculator,  de cele mai multe ori pur si simplu stanga bate dreapta la viteza si sunt doar inversate,  dar cateodata e curata anagrama;

37 - nu fumez si nu am fumat nicodata si sunt mandra de faptul ca am putut trece peste teribilismele si provocarile cretine ale adolenscentei far sa le dau curs.

38 - in schimb, colectionez scumiere, sa fie cat mai colorate sau cu forme si materiale inedite. si nu se fumeaza in ele.  preferatele mele sunt 2 : una de la Teachers pictata si cu o poezie si una din fonta in forma de inima iar asezarea tigarilor se face in doua orificii care imita venele care pleaca de la inima.

39 - sunt rasfatata, incapatanata, egoista si concursiera periodic. si nu stiu sa pierd in jocuri cu prietenii, de aceea nici nu joc jocuri de niciun fel (prietenii au povesti despre stilul meu de a pierde);

40 - nu prea sunt punctuala, dar stresul si termenele limita ma motiveaza de obicei;

41 - varsta din buletin e doar o scadere matematica, nu ma caracterizeaza si nu o recunosc.

9 comentarii:

  1. Ne potrivim la punctul 10 :))! Incep sa cred ca si eu fac parte din aceeasi categorie. Sotul meu este perfect de acord :))
    Si la punctul 9, dar eu in fiecare vara zic ca voi invata. N-am reusit inca sa ma mobilizez.
    Bungee jumping n-as face, insa pentru scuba ma pregatesc intens sufleteste pt vara asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuzba e usoara de fapt, e chestie de rotite in creier mai degraba, sa stii ca esti sub apa si ca respiri printr-un tub conectat la o butelie, daca treci peste asta e o senzatie super; si nu are nicio legatura cu inotul, din fericire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaai, ce mi-a placut, Diana! M-am distrat teribil, ia uite cate nu stiam despre tine!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se poateee! Mititica! :)))))))))))))) Simpatic articolul tare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite ca mi-am adus aminte sa pun si eu tatuajul in lista. La fel si rochitele. Pana in 30 de ani nu voiam sa aud de ele :))))))

    Cine se aseamana...stii tu,se aduna :)

    RăspundețiȘtergere
  6. "ce bine ne-ntelegem noi doi/Parc-am fi unul singur, nu doi" :)) Pai cum sa nu ne intelegem daca tu nu-mi bei berea mea si eu nu atentez la vinul tau =))
    Si vezi ca la punctul 20 trebuie sa adaugi vinetele :P N-am sa uit cum ai fi stat flamanda dupa un drum Constanta-Bacau daca nu aveam si pulpe, ca pe tocanita mea de legume nici s-o mirosi n-ai vrut :))

    RăspundețiȘtergere