Translate

luni, 13 mai 2013

Evenimente pe litoral vara 2013

Am vazut ca a fost de interes lista mea de evenimente pe litoral de 1 mai astfel incat m-am gandit sa vin si cu o lista extinsa pentru toata vara.

Aceasta ar fi o lista a evenimentelor pe care vi le recomand eu in mod subiectiv, fiindca pe acestea imi doresc sa le vizitez si pe unele cel mai probabil le voi vedea pe viu.

- 18/19 mai - noaptea muzeelor - inca nu stiu unde ma va prinde, dar puteti urmari direct de pe site-ul lor lista muzeelor inscrise - noaptea muzeelor 2013

- 7-9 iunie - Body Mind Spirit Festival la Muzeul de Arta Constanta - Facebook BMSF si site.

- 7 iunie prima din regate - Poseidon Mangalia/Eforie - aici informatii regate
Update 10.06 - din pacate, am avut urgente in oras si nu am putut ajunge. sper sa vin cu povesti si fotografii de la urmatoarele evenimente.

Toate regatele programate fiind :
"7 iunie - 9 iunie: Regata Poseidon - Mangalia/Eforie - BSS&NL; 
21 iunie - 23 iunie: Regata Regele Mihai - Constanţa - YCRR;
19 iulie - 21 iulie: Regata Benetteau - NL; 
15 august - 18 august: Regata Ziua Marinei - Constanţa/Eforie/Mangalia - YCRR&NL; 
31 august - 1 septembrie: Regata Callatis - Mangalia/Eforie - BSS&Primăria Mangalia."
Mai ramane sa ma informez de aceste regate (locatii, ore, etc) si voi incerca sa ajung la cat mai multe din ele, macar din postura de spectator de pe margine (vin si cu batista alba sa le fac cu mana;) ). 

- 13-14 iulie - Tuzla - Aeromania - din pacate, sunt plecata la Budapesta in acea perioada, deci ramane sa vad de la altii cum a fost. Pentru noutati, ii puteti urmari si pe Facebook pe cei de la RAS Aeroport Tuzla.

- 16-18 august - Festivalul Antic Tomis - fiindca am fost si anul trecut - aici articol festival Antic Tomis - si mi-a placut si fiindca stiu ca deja organizarea este pe ultima suta de metri si se vor ocupa in detaliu si vor veni cu multe noutati.

- tot cam atunci ar trebui sa fie 2 targuri de antichitati cu traditie: unul in Eforie Sud (24-25 august) si unul in Constanta tot in august, dar nu stiu sigur data si nici locatia, mai ales ca anii anteriori se tinea in Piata Ovidiu care acum este un mare santier.

- concertul Orange de pe Plaja H2O - inca nu stiu nici data si nici pe cine au de gand sa aduca.  Preferatul meu de pana acum a fost Mika (va veni si un articol despre el pe aproape atunci).

- noaptea devoratorilor de publicitate - fiindca o stiu de aprox 15 ani si anul trecut a fost exact cum o stiam din tineretile mele, asa ca sunt optimista pana in panzele albe ca se va mai face. Aici gasiti impresiile mele de la noaptea devoratorilor de publicitate 2012

- si mai sper sa se faca si la noi o noapte alba  de Short movies, daca nu si nu, voi da o fuga la Bucuresti special pentru ei, ce sa fac :) Aici ii gasiti pe cei de la ShortsUp - Facebook si site.

Ce mai iau in calcul:
- Seawolves Bike Fest - 14-16 iunie Mamaia - update 13.06 articol Telegraf online  plus Seawolves Facebook si Seawolves site ; dar eu nu voi ajunge fiind plecata la Vama cu bloggerii de turism

- Festivalul National de Umor “Scena lu’Tanase” - 21-22 iulie - Techirghiol - dar nu stiu daca ma intorc din vacanta de Budapesta incat sa fiu buna de umblat iar
- 2 octombrie -  Nocturna Bibliotecilor la care am mai fost - articol Nocturna Bibliotecilor
- JFA GALA - Jewelry, Fashion & Accessories Gala - undeva in iunie in Constanta, ma mai interesez, asta ca sa fac o imbinare si cu latura handmade Doua Maini Stangi (e activa si partea asta si chiar am niste datorii pe acolo de onorat, deci asteptati-va la noutati)
- manifestatiile de pe 15 august - sigur gasesc ceva interesant

Mare parte din ele si multe altele le puteti gasi pe lista de evenimente de pe site-ul Asociatiei Litoral Delta Dunarii - aici lista evenimente de unde recunosc ca m-am inspirat si eu. Aici gasiti o lista pentru tot judetul Constanta si sunt asezate si pe localitati si in ordine cronologica.


Cu siguranta acest articol va suferi modificari / actualizari periodice in functie de noutatile care mai apar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu