Translate

marți, 14 mai 2013

Lampioane la Mangalia

Prezentat initial ca o incercare de doborare a recordului mondial a ramas la nivelul unui eveniment pus intamplator / strategic in noaptea de Inviere. Si atat. Fara o organizarea prea buna, fara detalii, fara lampioane disponibile seara pe la 11.
Am ajuns acolo plina de speranta ca va fi un spectacol frumos, nu zic ca nu a fost, dar putea fi ma bine. In articolul in care prezentam evenimentele minivacantei de 1 mai imi exprimam entuziasmul si dorinta de reusita - aici articol evenimente 1 mai
Nu s-a anuntat o ora de ridicare a lampioanelor, sau macar un interval orar ca impactul sa fie maxim.
Nu s-a anuntat o locatie anume de ridicare a lampioanelor astfel ca se ridicau si in portul turistic, si pe plaja, si pe faleza.
Inca de cand am ajuns noi la 22.30-23  deja se ridicau lampioane si au continuat pana pe la 00.30, cand se cam rarisera si am si plecat de altfel.
Am incercat sa-mi fac macar placerea de a ridica si eu un lampion si nu am mai gasit de unde sa iau.

Am gasit si un articol care a aprofundat mai bine problema lampioanelor; pana la urma se pare ca au ramas undeva intre 5-7000 de bucati ridicate - articol Lampioane de Paste la Mangalia

Pacat. Putea fi ceva deosebit. De banii cheltuiti, ca sigur au fost, mai bine ar mai aduna din cainii care au cotropit orasul din pacate.

Cateva poze mai jos si un album mititel pe Facebook -  Album Lampioane









2 comentarii:

  1. Pfui! Cat praf! Pacat, vorba ta. Putea sa iasa un eveniment de pomina. Ati ars degeaba lampioanele ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nci macar atat , ca n-am avut :))) Si mi-era ciuda pe cei care aveau ca nu stiau sa le lanseze, nu deschideau bine lampionul si nu aveau rabdare sa se acumuleze aerul cald in el.
    Si nu vreau sa ma gandesc la mizeria ramasa in urma pe plaja si in mare.

    RăspundețiȘtergere