Translate

miercuri, 15 mai 2013

Parada litoralului 1 mai - jurnal de calatorie pas cu pas

De obicei de 1 mai prefer sa fug de oras si de nebunie.
De data asta am vrut sa vad si eu cum e, cum se vede de acolo din mijlocul actiunii.
Asa ca am acceptat invitatia celor de la Asociatia Litoral Delta Dunarii de a participa la parada litoralului cu automobile de epoca si autobuze supraetajate.
Personal, am ales autobuzul fara muzica, dar am fost in tabara celor putini, marea majoritate a preferat sa fie in cel cu multe boxe.
Plecarea s-a facut undeva dupa ora 10 de la Casa de Cultura cu opriri la Cumpana, Mangalia, Eforie si apoi Mamaia - piateta Cazino.

La Cumpana in centru erau mai multe grupuri de copii de la diverse ansambluri de dans si acolo comunicarea a lasat de dorit,  mi-a fost mila de bietii copilasi care au crezut ca vor merge cu autobuzul descoperit ca sa fie coborati pentru ca ei aveau spectacole locale la care urmau sa participe. Saracii, asa bucurosi erau cand urcau in autobuz.

astia nu-s copilasii din Cumpana, dar nu-i puteam lasa nepozati




La Eforie am prins un targ de antichitati de care chiar spuneam in articolul despre evenimente pe litoral de 1 mai ca il stiam ca fiind o traditie in Eforie dar nu gaseam nicio informatie.
Ii mai gasiti si la sfarsitul lunii august. Eu m-am lipit de un colier. Cumva reusesc de fiecare data sa plec cu cate ceva :)

foto de pe drum, abia dupa podul de la Agigea s-a mai eliberat drumul




masinuta lui Flinstone ne-a insotit doar in zona de Eforie









am incercat sa-mi pozez singura colierul





Oprirea la Mangalia s-a facut in zona portului turistic unde s-a tinut si slujba de inviere si unde s-au inaltat lampioane in seara de inviere, despre care am scris separat....cu dezamagire - articol lampioane Mangalia













In Constanta s-a facut un traseu mai lung care sa includa cat mai mult din principalele bulevarde din oras si apoi Mamaia pe toata lungimea cu oprire in piateta Cazino.













la fel ca mai sus, s-au cerut pozati











Aici au continuat festivitatile, dar din pacate am reusit performanta de a descarca ambii acumulatori ai camerei asa ca am plecat acasa ca sa apuc sa incarc macar unul din acumulatori.

Albumul cu toate fotografiile de la parada de pe zi le puteti vedea pe Facebook- album parada litoralului 1 mai

Mai aveam de ajuns si pe seara la lansarea de noapte a sezonului estival de la clubul Ego, si aici puteti vedea pozele - album club Ego 1 mai





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu