Translate

sâmbătă, 18 mai 2013

Si-am alergat iar

Da, stiu, ziceam (in articolul Ora de sport ) ca voi merge saptamanal in fiecare duminica de acum la alergat ...nu mi-a iesit, nici nu mai stiu motivele / scuzele fiecarei duminici in care am lipsit. :)
Oricum, am revenit din vacanta, Paste si alte evenimente si am mers la prima alergare pe asfalt. Datorita faptului ca incepe sezonul de vara, plaja nu mai era accesibila unei alergari de grup masiv, cum este cea organizata de cei de la Sanasport. Astfel incat noua locatie pentru alergare de vara este in parcul Tabacariei, cu alergare in jurul lacului.
Ora de intalnire este aceeasi, ora 9, locatia: parcarea City Mall, de acolo se merge pe malul lacului pentru incalzire si apoi se face plecarea. Au ramas la fel cele 2 grupe, una de alergatori care face 2 ture de lac si una de amatori, printre care si subsemnata, care face o tura de lac.
De data asta mi-am activat si aplicatia Endomondo Sports Tracker de care am scris in articolul despre Aplicatii Blackberry asa ca mi-am putut monitoriza si alergarea.

Aici e un pic altfel, pe plaja era doar nisipul si oarecum linie dreapta, aici e in jurul lacului si suprafata difera: cand asfalt, cand dale, stai ca nu e dala, hai in sir indian, podet, trepte. Un pic aventura :)

Rezultat? = Distanta = 4.47 km cu Timp = 36 minute.

Din pacate, aplicatia nu mi-a permis sa-i fac print screen, dar am eu ac de cojocul ei si tot vin cu dovada data viitoare. Cand sper sa fie un timp mai bun, logic.

De data aceasta nu ne-am organizat pe partea de poze, am doar cateva facute cu telefonul si albumul celor de la Sanasport.









 
aici se spargea gasca dupa poza de final

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu