Translate

joi, 13 iunie 2013

Agrafa mi-a facut cartile de vizita

V-am zis ca sunt norocoasa? (mi-am facut propria ciocolata Heidi , am dat mana cu gimnastele olimipice in cadrul Galei Renault).
Se confirma inca o data, dupa articolul Agrafa imi va face cartile de vizita .
Foarte prompte si foarte dragute fetele de la Agrafa, toata conversatia s-a derulat pe mailuri, mi-au fost prezentate mai multe modele, au fost atente la cerintele mele, ba chiar m-au sunat dupa unul din mailuri la care uitam sa mai revin cu raspuns.
Deocamdata am facut cartile de vizita din plastic transparent, dar inca mi-a ramas gandul la cartile postale personalizate, mai ales ca le-as putea folosi pe viitor ca suveniruri cu noul meu proiect - Constanta Free Tour / Constanta la pas.
Acum mai trebuie doar sa-mi fac cod QR si pentru tur, cum am facut si pentru celelalte si sa-mi mai limpezesc putin planurile  de viitor.


Multumesc Agrafa ! Cu siguranta ne mai auzim :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu