Translate

miercuri, 5 iunie 2013

Flori, fete, biciclete - SkirtBike Constanta 2013

Va ziceam intr-un articol anterior ca voi merge la un eveniment cu multe biciclete si fete frumoase - articol Sa pedalam cu gratie SkirtBike Constanta 2013.
A fost pe atat de frumos pe cat ma asteptam, multa culoare, multe fete frumoase, baieti care au sustinut fetele, familii intregi pe biciclete, trotinete si chiar si motoare. 


Felicitari Andei Nicola (SkirtBike Constanta) pentru efortul depus, la cat mai multe actiuni viitoare si data viitoare imi ofer si eu cele Doua Maini Stangi din timp, care acum au fost de folos la facut coronite de flori pentru fete.


Unde mai pui ca au pedalat alaturi de fete si puscasii marini, care nu au fost deranjati de baloane, flori sau funde atasate bicicletelor lor.


I-am avut alaturi pe cei de la Nivea pregatiti cu cremele de protectie solara si cu o aplicatie care indica gradul potrivit fiecarui tip de piele. 
Politia Romana a fost alaturi de fete si le-a asigurat o calatorie in siguranta.
Pana si vremea a tinut cu noi, desi au fost nori ploaia a venit in oras abia la niste ore dupa eveniment.
Albumul intreg al evenimentului il puteti vedea pe Facebook Hai Hui Stangaci si o mica selectie mai jos.

Au mai pedalat si pozat :
- Timisoara - Bucketlist
- Bucuresti - Povesti calatoare
- Iasi - Joy Travel






















2 comentarii:

  1. a fost si in arad evenimentul dar cum nu posed bitzi nu am mers. am trecut pe langa cateva fete cochete dar nu sunt genu sa le sar cu blitzu'n ochi.

    RăspundețiȘtergere