Translate

luni, 10 iunie 2013

Mi-am tras cod QR

Si e super simplu.
Spuneam eu in articolul despre Agrafa ca am cartile de vizita aproape gata ca idee si ma batea gandul de a aplica si acest cod QR.
Cand m-am laudat pe Hai-Hui Stangaci Facebook ca am codurile gata si e floare la ureche am avut prietene care au zis ca vorbesc chineza.
Nu e asa de greu, sau pentru mine care sunt deja fan declarat al Aplicatiilor smartphone.
QR vine de la "quick response", sau si mai pe intelesul nostru, este similar codului de bare de la magazine care va da niste cifre in final, doar ca aici va da un link (adresa URL). Sau daca va ajuta - explicatiile Wikipedia .
Eu mi-am instalat de ceva timp aplicatia de scanare coduri QR si s-a dovedit chiar utila in diverse situatii (de exemplu, la Pisa asa am avut informatiile la indemana fara sa mai rasfoiesc pagini, ghiduri, etc).

Cum se obtine codul QR? Exista mai multe situri care va ofera crearea codurilor, eu l-am folosit pe acesta - qrstuff.com - gasit in perioada in care imi refaceam ambalajele Doua Maini Stangi .
Este foarte simplu: 
1 - alegeti ce URL va fi in spatele codului (in cazul meu am facut cate unul pentru fiecare blog si cate unul pentru fiecare pagina Facebook) 
2 - introduceti linkul 
3 - alegeti culoarea (sfatul meu este sa ramaneti pe negru pentru un contrast bun)
4 - de la QR code preview eu am dat direct download
Mai exista si alte nebuneli optionale, gen culori, fundaluri, imprimare pe diverse materiale promotionale, floricele pe campii, de acolo sunteti pe cont propriu :)


 Astfel ca acum orice posesor de smatphone si cu aplicatia instalata imi poate scana codul QR si poate intra direct pe blog sau pe pagina de Facebook fara sa mai fie nevoit sa tasteze pe telefon sau sa dea cautari.
cod QR HHS blog
cod QR HHS Facebook


cod QR DMS Facebook

 
cod QR DMS blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu