Translate

luni, 26 august 2013

Plaja Tuzla

Nu stiu cum e la Corbu si nici la Vadu. Nu stiu nici cand / daca voi ajunge la ele, desi imi place sa calatoresc, la chestii din astea de drumuri scurte in tara/judet ma apuca mila de masina si groaza de trafic asa ca prefer sa caut optiuni mai la indemana.
Si am gasit la plaja Tuzla.
Cum ajungeti? Eee, cu un pic de traseu, ca sa fie totusi o mica excursie :)
O sa va zic indicatiile din directia mea, adica venind de la C-ta: la sensul giratoriu din centru unde e si un avion postat interesant, daca faceti stanga nu tineti direct in fata ci luati usurel dreapta pe drumul sa-i zicem paralel cu soseaua nationala si intrati in stanga la urmatoare. Important e sa aveti trecere la nivel cu calea ferta pentru masina, atunci stiti ca ati luat-o pe drumul care trebuie, celelalte neavand trecere pentru masina. Acolo drumul cu o usoara urma de asfalt, ceausist mari sanse, tine usurel stanga, il tineti si voi, apoi va tine usurel dreapta, cand am fost noi deja incepea campul de floarea soarelui.
De acolo drumul tine tot pe drum de tara si prin camp. Acum fiind si cultura daca vine si masina din fata spatiul e cam la limita.
Dinspre Mangalia inainte de sensul giratoriu central exista un baner pe care scrie plaja Tuzla si se face dreapta, fiind pe sensul de mers. Nu stiu daca dinspre Constanta se poate intra direct, eu tin minte doar linie dubla si continua in rest, deci e riscant. Ca punct de reper acum e o cladire cu termopane si un etaj si scrie ceva supermarket acolo.
Cand sunteti aproape o sa vedeti marea, noi am lasat masina putin mai sus si am luat-o apoi la pas. exista masini parcate si la 2 pasi de plaja.
Fara toalete, fara sezlonguri, fara muzica, fara baruri, ma rog, exista un fel de beach bar din stuf si placi de placaj cu apa, bere si racoritoare. si atat. Aaa, si nici conexiune telefonica in unele locuri.

O apa clara si cateva cazemate aruncate care mi-au adus aminte de plaja de la Ezerets. Liniste si pescarusi. O sa mai revenim.


Pentru mai multe fotografii puteti intra in albumul Facebook.

7 comentarii:

  1. Stiu zona... Am fost cateva veri la plaja acolo... Erau multe case de pescari pe faleza, transformate in casute de weekend, numai bune pt picnic!
    Apa e superba, intr-adevar!
    Nu stiu cum de nu mai mergem... Poate pentru ca ne oprim la Eforie, la Citadel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut si eu cateva acoperisuri ascunse si am banuit ca sunt private, frumos de relaxare.
      noua ne e un pic groaza in week-end de aglomeratia care se face bara la bara in cele 2 Eforii, de acum incolo ar trebui sa se linisteasca si pe la noi nebunia.

      Ștergere
  2. Eu am descoperit-o de-abia pe 18 august anul acesta si... rau am facut! Pentru ca trebuia s-o stiu mai demult, atat de mult mi-a placut ca peisaj. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, stiu senzatia, parca nu-ti vine sa crezi ca astfel de colturi ascunse sunt atat de la indemana:)

      Ștergere
  3. Ce bine ca mai sunt si plaje ferite de aglomeratie, de muzica la maxim si de comercianti care vand de toate. Noi am descoperit anul acesta plaja 23 august si am fost foarte incantati. Din imagini seamana bine cu plaja Tuzla. Cu siguranta la anul vom alege tot o plaja de genul asta.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Week-end-ul trecut am mers in Vama Veche si am ramas dezamagita de ce am vazut. Pe langa ce stiam au aparut masinute electrice si o roata. Ca la balci. Si la dus si la intors am trecut inevitabil prin Tuzla, chiar am discutat in masina de plaja dar nu am vazut-o. Din pozele si descrierea ta intr-adevar se prezinta frumoasa si salbateca. Poate ajung vara aceasta, cat a mai ramas din ea, si acolo...

    RăspundețiȘtergere