Translate

marți, 3 septembrie 2013

Pescaria lui Matei

Aflasem de ea de pe Facebook si chiar vroiam sa-i dam o sansa.
Si acum daca tot am oscilat intre Mangalia cu redeschiderea hergheliei si Festivalul Antic Tomis am ajuns si aici.
Prima recomandare: faceti rezervare cu o zi inainte, cel putin in perioade de week-end si perioade de sarbatori.
Indicatii sa ajungeti acolo: iesiti din Agigea si inainte de intrarea in Eforie Nord aveti indicatorul de port Ro-Ro. Daca veniti dinspre Constanta urcati pe pod, daca veniti dinspre Mangalia o luati pe langa pod. De acolo tineti tot inainte cam 2-3 km si o sa fie un indicator pentru stanga pentru pescarie. De asemenea, mai aveti indicator pentru Gate 14 si Ferryboat, ala de-l anuntam eu asa optimista.
 E mare intersectia, dar chiar daca ati tinut in fata ajungeti la intrarea in port si va dati voi seama ca trebuie sa va intoarceti. Daca ati facut stanga mai aveti cateva sute de metri si sub un alt picior de pod puteti parca. 
Si ati ajuns, ascunsa dupa un gard din placi de bca se afla pescaria, decorata frumos, cu o terasa deja neincapatoare in unele momente si cu o bucata de plaja micuta.








Noi am venit in week-endul cel mai aglomerat si cel mai nebun al verii si dupa privirea baiatului de la rezervari cand am vrut sambata seara am decis de comun acord sa o lasam pe duminica la pranz. Si a fost super.  Am fost un pic blocati in traficul din eforie si am sunat ca vom intarzia aprox 30 de minute si nu a fost nicio problema.
Am fost preluati de cum am ajuns, totul prompt in servire, de la adus meniuri, luat comanda, adus comanda.
Am avut asa (si cu preturi):
- salata icre de stiuca - 21 lei
- rulada de peste cu branza de vaci, sarata bine branza, dar se stinge cu rosie - 15 lei
- ciorba de peste - 12 lei
- ciorba din perisoare de peste, excelente amandoua
- lufar cu saramura si mamaliguta - 32 de lei, zeama de saramura era marcata separat, nu mai tin minte daca si mamaliguta
- midii in sos de vin alb, 700 de grame - 35 de lei
Nota pentru 4 adulti si un copil cu bauturi limonade, ape plate si bere a ajuns la 290 de lei.


Iar tricoul unuia din ospatari mi s-a parut genial, am aflat apoi ca a fost editie speciala de la 1 mai si eu zic ca sunt o optiune foarte buna. Dar, diferenta este ca la Dalboka este ferma de midii si toate produsele lor se invart in jurul scoicilor, pe cand aici in afara de midii si rapana ei se cheama pescarie cu un motiv, sunt specializati pe peste.
(Alin, cu dedicatie, te-am facut vedeta).

Am facut si o baie in mare chiar acolo dupa masa, se poate face plaja, dar in apa sunt multe pietre, eu am intrat cu crocsii fiindca alunecam. Oana L. (se stie ea) poti tu sa ii vezi urati, dar acum am avut confirmarea practicabilitatii lor :P 
Poza e facuta de la pregatirea pentru Glamour Stiletto Run

Am reusit si performanta de a-mi pierde verigheta in curentii de acolo, desi ea nu iesea asa de usor si mai facusem baie in apa fara sa o scot. Ghinion de lene  se numeste asta, se mai intampla. Uite cum o sa ne facem noi altele mai smechere, fiindca si consortul a pierdut-o de acum 5 ani la 2 saptamani dupa nunta. Cristina de la Prinarad mi-a dat ideea de a folosi ca material tungstenul.



 Pentru mai multe fotografii puteti vizita albumul Facebook dedicat Pescariei.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos ! am poposit si noi duminica si am fost incantata de aceasta experienta. recomand cu toata increderea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca a fost de folos articolul meu; o sa-l mai incercam si noi in extra-sezon, chiar sunt curioasa :)

      Ștergere