Translate

miercuri, 9 octombrie 2013

Ce-mi doreste inimioara

V-am mai zis si anul trecut :) ati citit si nu prea :) dar eu sunt consecventa, un pic chioara si stiu doar o directie, asa ca insist si anul asta.
Deci, da, iar vine ziua mea. Fata de lista de anul trecut (care a fost bifata doar intr-o foarte mica masura ; Grumi si Oana, multumesc) darurile fizice la care as ranji cu gura pana la urechi ar fi cam asa:

Flori
-  anul acesta vreau flori de la piata de la mamaitele de la tara; nu vreau  ambalaje scumpe de plastic de la florarie, ci buchetul cat mai mare si mai colorat si legat cu o panglica/sfoara; jur solemn ca e suficient;
- sau garoafe, le-am adorat inca din scoala si ma enerva la culme ca se dau numai la inceput de scoala si la morti. Dar sa fie tot asa buchet de sa nu-l pot tine cu o mana :)
Si-mi doresc de mult un buchet din floarea soarelui, desi e trecuta de mult saraca la ziua mea :( dar eu mi-l doresc :)

Bomboane / Dulce
- ooo, daaa, dar sa nu fie cu fructe, cioco sa fie undeva intre 60-80% puritate, arome acceptate : migdale, portocale, vanilie, lapte, lamaie, picant, sare de mare
Si nu refuz macarons. Sau ceva de la Zoomserie :) dar sa nu aiba scortisoara :) da, stiu, sunt demanding, sorry :P

Alcoale 
- vin rosu / roze dulce /demidulce :)

Esarfe / Genti / Carti
- niciodata nu vor fi suficiente :) la carti sunt atatea si atatea categorii, la genti si esarfe asa multe culori, combinatii si modele.

De Craciun am facut o chestie cu nasii care mi-a placut mult si sper sa o transformam in traditie : ne-am luat reciproc diverse maruntisuri, de multe ori hazlii si ne-am distrat descoperind ce a primit fiecare (la modul de o lenjerie rosie hazlie, o punga de orez, etc); aici chiar nu exista reguli :) si, da, astfel de mici surprize imi plac si abia astept sa le descopar. Si mi-a placut si ideea cu lozuri de la Bialog :)

Hobby-uri - pai aveti de unde alege, pe de o parte imi plac istoria Constantei / Dobrogei, pe de alta parte imi place sa calatoresc si sa ma documentez inainte. Plus de asta, am hobby-ul mai vechi pe handmade cu blogul dedicat Doua Maini Stangi deci daca primesc un voucher de margici, hartii pentru origami, accesorii, textile sau sugestii de depozitare eu sunt cea mai fericita. Eu nu ma plictisesc niciodata la Dedeman, Bricostore, Jysk, Praktiker, etc. si nici nu prea plec cu mana goala :)
Ideea de voucher am luat-o din zbor de la Oana Kovacs, desi ea, draguta, era la ideea de masaj :) nici ala nu e o idee rea. La cosmetice nu va bagati, arunc periodic borcane intregi de frica de a nu fi expirat.

Obiectele fizice efective sunt legate tot de organizare, dar le pun mai mult pentru mine, daca tot suntem pe punctul de a incepe o mica reorganizare pe acasa:

rafturi de colt pt micul meu atelier de lucru
 sau asa
etajera pentru baie, ca deh, sunt fata
pantofar cu minim 4 compartimente, am cu ce sa le umplu doar eu :)
cutie depozitare

Astept sa fiu surprinsa ! Va dau si adresa de livrare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu