Translate

joi, 12 decembrie 2013

Craciun la Constanta? Ce gluma buna!

La noi exista doar Oraselul Copiilor in parcul Teatrului Fantasio. Care e aceeasi chestie obosita cu aspect de balci si ala rasuflat de mult.
Cateva tiribombe sa atraga copilarimea, muzica urlatoare, maxim 10 tarabe cu vin fiert, popcorn, acadele si alte "suveniruri". Si o scena de concerte, dar nimic notabil. 
Ah ba da, as putea sa vi-i recomand pe cei de la Trupa Sufletel care vin foarte des cu evenimente create special pentru copii si vor avea cateva spectacole si pe scena din Orasel.

Nici macar luminile de sarbatori nu sunt foarte darnice, doar cateva intersectii mai mari au parte, in rest zici ca nici nu e decembrie.

BD. Tomis, adica cel pe care e situata primaria


Si perpendicular pe bd. Tomis - Bd. Ferdinand

 Sau ca nici nu e civilizatie.
Bd. Marinarilor, singura legatura din oras spre Peninsula / Piata Ovidiu, adica zona istorica a orasului.  Aici se lucreaza foarte mult la reabilitare si dupa cum incepe sa arate Piata Ovidiu sunt mari sanse ca in 2 ani sa avem si noi o piata frumoasa de sarbatori. Optimista pana la capat.
Aici sper eu sa avem parte de noile targuri, locatia chiar promite.


 

Ar mai fi in fata unui mall, dar alea sunt ale unor privati, trecand peste articolele care arata stransa legatura a proprietarilor mall-ului cu clasa politica locala. Dar ei au un mare plus: au adus reni, reni adevarati, ceea ce pe copii ii incanta cu siguranta.

Si totusi au fost niste decoruri in anii trecuti care mi-au placut mai mult. Ma intreb ce s-a intamplat cu ele? Aici aveti albumul de anul trecut.

Brad Blvd. Dacia anul trecut


Blvd. Tomis anul trecut



Oraselul Copiilor intrare

Din fericire exista deja si in Romania cateva targuri/piete de Craciun care incep sa arate cam cum ne place la altii.

 Travel Girls vi le detaliaza frumos :Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Brasov, Galati, Arad, Suceava, etc.

Au mai scris nominal:
- Bialog despre Cluj
- Ochiul Babei despre Timisoara
- Foto Travel despre Zalau
- Corina Lazarescu despre Sibiu 
- Ioana despre Iasi
- Jurnal de Navetist despre Constanta din alta perspectiva 

Bucuresti are mai multe articole si fotografii:
- Lucian Hirsu
- Blog de Calatorii
- Povesti de calatorie
- 1001 calatorii

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da, si aia este o falsa poleiala, doar ca aia e facuta pentru hoardele de turisti care baga bani in turismul local, decorul de iarna ar fi pentru fraierii de noi, locuitorii de zi cu zi, care ii dam impozite tot timpul anului

      Ștergere
  2. Ai uitat sa mentionezi ca in "oraselul" nostru e plin mai mereu de tigani (sau cel putin asa era acum multi ani cand am trecut ultima data dar sincer tind sa cred ca e la fel) si ca la fiecare sens giratoriu avem un bradut sau niste... bete luminate :)). Intradevar orasul nostru iarna arata...sters.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, da, ai dreptate
      betele alea se vor probabil acadele gigant, ceva de genul, eu le-am zis bastoane de mosi si babe ca si asa il iubesc ele mult pe dmn' primar pt uleiu si faina lunara

      e la fel de plin de fauna locala si acum, eu il mai traversez in drumurile mele seara, desi prefer sa evit zona si sa fac ocol pe bulevardul tomis

      iarna orasul nostru arata trist, ca un brad uscat si despodobit, ca sa pastrez o comparatie in ton cu sezonul

      Ștergere
  3. :)) foarte buna comparatia ta, eu sincer chiar nu am mai trecut de cateva ierni prin zona oraselului, nu stiu cum dar am reusit (nu ca as fi dus cumva dorul). Dar ma gandeam ca nu s-a schimbat nimic fata de acum 5 ani de exemplu legat de fauna locala... dilema vietii mele pe care nu o voi intelege niciodata legat de orasul nostru, de ce centrul nostru e locuit in mare parte de tigani?

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru ca acolo sunt multe case nationalizate, in proces de retrocedare, sau cu proprietate inca incerta, ocupate abuziv de tigani de cele mai multe ori
    eu am biroul in zona de piata ovidiu si am asistat la o evacuare de tigani ; iti poti imagina tigani, tiganci, urlete, jandarmi
    usor usor se va "curata" zona; deja am inteles ca ii obliga pe proprietarii din zona sa isi reabiliteze cladirile sub pedeapsa amenzii

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact la asta ma refeream, de ce nu s-a facut nimic atatia ani? Sa speram ca va avea efect pe termen lung aceasta curatenie. Prin 2007 aveam si eu birourile acolo in zona asa ca iti inteleg trairile :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Decorul asta de Craciun trebuie sa iti provoace o stare de pace, de liniste, dar cu muzica in blana nu prea se poate.

    RăspundețiȘtergere