Translate

luni, 24 februarie 2014

Florence Street Art

Nu, n-o sa va zic de Ufizzi, Pitti, Palazzo Vechio, Galeria del Academia, Michelangelo si al lui David. Aceste informatii le veti gasi in toate ghidurile, blogurile, siturile de informatii.

As fi vrut sa va zic macar de Coridorul Vasarri dar preturile peste care am dat in cautarile mele inainte de plecare m-au facut sa mai aman momentul acestei plimbari.

in schimb o sa va spun de o arta mult mai contemporana si disponibila la aproape orice colt de strada. Este vorba de un artist francez stabilit in Florenta de 20 de ani, Clet Abraham pe numele lui, care sub acoperirea noptii personalizeaza semnele de circulatie. Ceea ce face el este ilegal in conformitate cu legile italiene, dar personal mie imi plac mult. Mai ales ca nu le altereaza sensul semnelor, se intelege in continuare reprezentarea marcajului.
I-am aflat biografia, am aflat ca si-a mai lasat semne si in Roma, Torino, Valencia, Paris si Londra. Si ca are si un mic studio pe Via Dell’Olmo 8r, plus alte semne fotografiate. Si are si pagina de Facebook.

Iar astea sunt semnele gasite de mine.













2 comentarii:

  1. Felicitări, ai surprins un aspect inedit al oraşului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, recunosc ca am aflat si eu de la altcineva de acest artist; dar a fost placuta vanatoarea de semne personalizate :)

      Ștergere