Translate

luni, 3 martie 2014

Oscar moments

Nu imi permit sa stau in noaptea Oscarurilor sa ma uit la eveniment, dar imi place sa citesc imediat dupa lista castigatorilor, sa vad un top al rochiilor frumoase sau esec si diversele momente care vor face istorie.
Plus ca am in lista mea de bloguri urmarite fete mult mai dedicate acestui eveniment, astfel ca intotdeauna imi iau prima informatie de la Ioana Budeanu. Mai ales ca ea scrie si despre filme si despre alte evenimente dedicate.
Asa am facut si acum si de la ea am citit mai intai castigatorii si apoi am studiat rochiile , unde mi-am si exprimat preferintele.
La filme inca nu ma pot exprima, am fost prinsa perioada aceasta cu martisoarele  (marca Doua Maini Stangi) dar abia astept sa-mi dedic niste seri de Oscar :)

Mi-a placut super selfie plin de vedete al lui Ellen de Generes, care am inteles ca a si blocat Twitter la scurt timp :) Selfies in care din fericire Liza Mineli nu a intrat, dar sincer nici nu era cazul. (sursa foto si multe alte momente amuzante). Mi-a mai placut si la Happy al lui Pharell cand s-au ridicat sa danseze Amy Adams si Merryl Strepp.




Am adorat photobomb facut de Benedict Cumberbatch formatiei U2. (sursa foto) Si alte cateva photobomb .



La rochii, in completarea articolului Ioanei, mi-a mai placut Bette Midler. La esec as include-o si pe Olivia Wilde fiindca rochia respectiva chiar nu o avantajeaza. Apoi am realizat ca e gravida dar tot nu e o scuza, exista rochii frumoase pentru gravide pe covorul rosu, sunt exemple multe de-a lungul anilor in acest sens. (sursa foto si multe alte tinute)




 Am gasit un rezumat pentru best and worst moments

Am gasit raspuns la unele intrebari, nu neaparat existentiale, dar e amuzant sa afli mici detalii.

Am aflat de unde s-au inspirat in pregatirea rolurilor unii din actori.

Multe alte detalii interesante legate de istoria premiilor Oscar.

Multe fotografii backstage care ni-i arata pe actori oameni cu emotii si reactii naturale (favoritii mei sunt Camilla Alves si Mathew McConaughey).


Si fotografii de la Oscar Party si din Press Room

Sau poate vreti o selectie de selfies de la vedete. Preferata mea: Jessical Biel cu photobomb de la Anne Hataway.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu