Translate

sâmbătă, 1 martie 2014

Promisiuni publicitare neonorate la timp - una calda, una rece

Asa cum si reclamele de la televizor ne dau minciuni frumos ambalate, iata ca si organizatorii de evenimente bazate pe reclame sunt la fel de mincinosi/neseriosi.
Acum o luna pe 28 ianuarie s-a organizat Noaptea Devoratorilor de Publicitate la Constanta. Am fost acolo pentru primele 2 calupuri de reclame pana am inceput sa tremur de frig si am renuntat. Si totusi i-am apreciat ca si-au cerut scuze pentru disconfortul creat prin lipsa caldurii si mai ales ca au promis ca vor veni cu un best of la Doors pe 28 februarie.

Iata ca este 1 martie si va asigur ca la Doors nu a fost nici urma de publicitate.
Si totusi pe pagina de Facebook respectivii sunt activi si anunta un best of. Dar nu la Constanta ci la Bucuresti pe data de 6 martie.
Foarte frumos ca ati pastrat ideea de a face un best of, sunt convinsa ca va fi interesant.
Dar sa va fie rusine ca nu va tineti de promisiunile lansate in provincie. Si sa nu va mai plangeti ca provincia nu va apreciaza. E greu sa apreciezi un eveniment atunci cand stai in frig si e si mai greu sa-l apreciezi atunci cand acel eveniment nci macar nu se mai tine.

Editare: textul acesta a fost scris ieri pe 28 februarie  si apoi m-am gandit sa mai pun o ultima intrebare pe evenimentul celor de la NDP desi cu cateva zile in urma le scrisesem si pe profil dar fara niciun raspuns.
In schimb, raspunsul foarte prompt a venit de la Doors Constanta: evenimentul se va tine la ei pe 20 martie. Si nici macar nu-i taguisem, fiindca eu asteptam raspuns de la organizatori.

Organizatorii NDP din 2012 de la 4ace  au fost mult mai profesionisti prin simplul fapt ca raspundeau la mesajele primite.
Felicitari Doors (pagina si profil), cei de la NDP 2013 lungit pana in 2014 mai au inca de invatat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu