Translate

luni, 12 mai 2014

Mai..clasic - Expo masini de epoca

Sambata 10 Mai a fost ziua Regalitatii. Zi marcata foarte frumos in Constanta printr-o expozitie de masini de epoca inscrise in cluburile Retromobil si Tomitan's Classic Cars.
Am inceput dimineata cu un fundal muzical care ne-a dus inapoi in timp, am avut timp sa admiram fiecare masina si apoi a inceput prezentarea fiecarei masini, prezentare facuta de mandrii proprietari.
A fost frumos sa afli de la niste oameni pasionati mici detalii despre masini. 
Iar Jurnal de Navetist a punctat foarte bine niste plusuri si minusuri ale evenimentului. Am apreciat si eu grija proprietarilor masinilor fata de granitul pietei prin plasarea de cartoane sub masini ca sa absoarba scurgerile de ulei. Sunt totusi niste doamne batrane, bine intretinute dar si noi oamenii mai scartaim, d-apoi ele.
Si am aflat de la prieteni ca le-am iesit in cadru si celor de la stirile ProTv desi nu a fost cu intentie :)
Am facut un album cu multe, multe detalii si o foarte mica selectie mai jos cat sa va faca pofta sa rasfoiti apoi fotografiile.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu