Translate

joi, 8 mai 2014

Momentul de lauda

O fi vorba aia ca "lauda de sine nu miroase-a bine" dar totusi nu pot sa nu fiu mandra de faptul ca turul meu Constanta Free Tour a placut si altora si au si scris despre mine sau au vorbit la radio.
Ma refer la articolul lui Florin de la drumliber.ro pe care l-am putut plimba vineri, 2 mai si alaturi de care chiar si eu am bifat cateva premiere.
De exemplu:
- am reusit sa intru in Geamia Hunchiar, care este mai veche decat Moscheea Carol; geamia este din 1869, iar moscheea din 1911. Nefiind atat de comerciala ca moscheea de obicei am prins-o inchisa.

- am descoperit cea mai ingusta strada din oras, corespodenta Strazii Sforii din Brasov. Citisem de ea de ceva timp dar nu ma impiedicasem de ea pana acum. Au si reparatiile din zona o parte buna ca te fac sa intri si pe alte alei :)

- am reusit sa intru in unica singagoga in picioare, sau mai bine zis in ruinele unicei sinagogi din oras. Celelalte deja s-au daramat si dupa cum se prezinta si aceasta ar fi bine sa o vizitam cat mai este ceva de vizitat. Mai incercasem candva sa ma apropii de ea dar nu am putut de caini, acum cu ajutorul "stapanului" cainilor am putut intra.

Iar turul meu va ofera si multe alte povesti frumoase sau recomandari unde sa mancati bine, unde sa beti o cafea adevarata sau daca vreti sa stiti unde sa iesiti seara ;)

P.S. - acest tur este disponibil si in limba engleza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu