Translate

luni, 26 mai 2014

SCF Black Sea Tall Ships Regatta - Constanta 2014 - ziua 2

Daca in ziua 1 am inceput oficial undeva dupa pranz dupa festivitatea de deschidere, a doua zi a fost in forma maxima, cu telefon incarcat de unde v-am facut update pas cu pas al evenimentelor.
Am reusit sa urc pe Mircea si pe Sedov, am prins jocurile intre echipaje, am am ajuns si la blogmeet, m-am intors la parada si apoi am stat seara la concert.
A fost o zi plina, o zi superba, oboseala aceea cumva plina de energie  cand stii ca vei cadea lat si totusi esti in stare sa mai mergi mai departe :)

Am actualizat albumul, imi cer scuze ca nu au si explicatii fotografiile, promit sa remediez problema cum ma eliberez un pic cu timpul liber.
Si va multumesc tuturor celor care m-ati contactat pentru a-mi cere detalii si informatii despre evenimente, va multumesc mult pentru increderea acordata. Conteaza mult pentru mine si ma responsabilizeaza.
Am mai scris si despre ziua 3 si parada costiera.

O foarte mica selectie va las jos din fotografiile needitate, nu am avut timp sa ma ocup de ele.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu