Translate

vineri, 9 mai 2014

Sus paharul cu Vinul.ro

Pe 30 aprilie am raspuns prezent invitatiei de la Vinul.ro (Facebook si site) prin care lansau nr. 72 al revistei cu acelasi nume cu o selectie de vinuri de la Casa de Vinuri Cotnari care ne-a incantat bolta palatina. Si ce vinuri.
In timp ce Vali de la Constanteanul.com s-a delectat cu o Feteasca neagra eu am mers pe o Busuioaca de Bohotin roze, demisec, dar atat de placuta la buchet ca nici nu am mai trecut pe altceva.
Nici nu stiu cum au trecut doua ore si tare m-as mai fi lungit si eu la o vorba cu lumea pe acolo.





sursa foto: Vinul.ro

sursa foto:Vinul.ro

Asa ca urmariti-l pe Cezar si al lui Vinul.ro fiindca fiecare lansare de revista se face in alt oras si aveti parte si de un mic ghid din partea unui somelier :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu