Translate

joi, 22 mai 2014

Voi cunoaste oameni frumosi

Ati vazut ca toti oamenii care au pasiuni, hobby-uri pe care si le urmaresc cu consecventa au o pasiune in vorbire si in actiuni, au o frumusete aparte?
Eu asa ii vad, cu o pofta de viata molipsitoare, cu o deschidere spre nou, o curiozitate de multe ori generala. Devin mult mai deschisi, comunica si sunt deschisi schimbului de impresii.
Am avut ocazia sa cunosc initial prin cele Doua Maini Stangi fete pasionate de handmade ca si mine, iar cu unele am dezvoltat o relatie de prietenie si in afara numitorului comun initial.
Apoi m-am implicat in acest blog de calatorii si am cunoscut si aici oameni pasionati, oameni frumosi alaturi de care am crescut si eu foarte frumos si cu unii s-au legat prietenii care promit sa devina frumoase si longevive.
Iata ca acum voi cunoaste blogosfera constanteana, chiar imi doream de ceva timp sa ajung si eu la o astfel de intalnire, ei fiind deja la blogmeet-ul nr 16.
Organizatorul acestei intalniri este Joie Negru iar lista participantilor a depasit de mult 20 de nume. Plus ca vom avea printre noi si bloggeri cu vechime care ajung in Constanta in aceasta perioada: Chinezu, Denisa Bargau si sotul ei Sebi - aka Vis Urat. Si se mai anunta si alte suprize frumoase.


Update  - cine a mai scris despre aceasta intalnire:
- Florin - aka Pustiu.ro
- Alexandru Busuioc
Adriana Melnic
- Observator de Constanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu