Translate

miercuri, 4 iunie 2014

Primul meu blogmeet

Asa cum am numit-o si pe Facebook a fost fost un blogmeet constanteano-national.
Nu au venit toti cei care isi anuntasera participarea dar am fost suficienti ca sa schimbam multe impresii, pareri, sfaturi.
Am primit niste sfaturi care pe mine m-au pus pe ganduri de la Chinezu; pe care acum il gasiti pe CristianChinaBirta. Venisem oricum de la Regatta in formula completa alaturi de Dana Ilie si Cristian Florea.
Am vazut oameni pasionati de Hunedoara si abia astept sa cunosc si eu zona mai bine pe viitor (Denisa Bargau, Sebastian Bargau, Calin Bobora). 
Am cunoscut-o si mi-am trecut-o la urmarite pe Cristina Bazavan. Si am realizat ca ar trebui sa fac o curatenie serioasa in blogroll-ul actual.
Am primit ghidul Constantei si vederi de la Adi - Jurnal de navetist. Vor ajunge la Bacau la Oana, stie ea care e ;)
Le-am cunoscut pe El Zaku si Adriana Melnic si abia astept sa ne vedem doar noi intre fete. Si probabil va veni si Stefania de la Vacante in Doi.
Pe Alexandru Busuioc si Florin Sarbu ii stiam deja de la o intalnire la Paintball Arena despre care o sa va scriu cat de curand. La fel, si pe Sorin Amzu il stiam de la o intalnire pentru viitori antreprenori.
I-am mai cunoscut pe :Iamntz, Nelida Shi, Radu Tuglea si ne-a salutat la o tigara si Alexandra.
A fost frumos, a fost o intalnire plina de discutii, multe schimburi de idei, schimburi de carti de vizita, cadouri de prezervative de la organizator - Joie Negru, care si-a scris si el parerile despre blogmeet si apoi a dezvoltat unele idei si a povestit un pic si despre regatta.
Fotografiile au fost facute de Florin.
Abia astept sa re-editam periodic astfel de intalniri.

Au mai scris despre blogmeet:
- Joie Negru - articol 1 ; articol 2

eu ca de obicei nedezlipita de telefon


2 comentarii: