Translate

joi, 5 iunie 2014

Turista la mine acasa

Cred ca vara asta va fi sub titlul: nici un week-end pe acasa :)
Si e bine. E frumos asa :)

Saptamana viitoare am fost invitata sa particip la primul meu infotrip care intamplator este chiar in zona mea, inclusiv orasul meu natal Mangalia din  care am plecat de mai bine de 10 ani.
Va fi o experienta foarte interesanta sa vad toate aceste locuri cu ochiul obiectiv de turist, cazata la hotel si participand la activitati ca in orice vacanta.

Turista la mine acasa...de ce nu? :)



Acest articol a fost scris pentru infoturul "Relaxare si Vitalitate in sudul litoralului romanesc" organizat de TurismMarket.com in parteneriat cu HotelMelodia.ro, Primaria Mangalia, Direct-Aeroport.ro si cu sprijinul  Hotel Delta, Hotel Opal, Cocor Spa Hotel, Clos Des Colombes, Vincon Romania, Complex Ciresica, Terasa Egreta Olimp, Efendi Cafe Neptun, Herghelia Mangalia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu