Translate

marți, 29 iulie 2014

Cinema in aer liber - Caravana Metropolis

Salut cu entuziasm un nou eveniment frumos care incepe in aceasta seara la noi in oras.
Caravana Metropolis poposeste in Constanta intre 29 iulie si 3 august si ofera: "6 filme extraordinare vor fi proiectate de marti până duminică, de la 21:30, utilizând cel mai performant echipament de proiecție în aer liber din România, un ecran gonflabil de 120 m², și singurul proiector digital mobil din țară, de 17.000 lumeni, care permit urmărirea filmelor la o calitate înaltă, întâlnită în marile cinematografe ale lumii."
Update: super tare ecranul ala, ma amuza de fiecare sa il vad la final de film cum se dezumfla.

Evenimentul Facebook il gasiti aici

Va puteti rezerva bilete sau abonamente de aici. Eu cred ca voi face un abonament, incerc sa ajung la toate filmele fiindca toate suna interesant.
Pret individual: 10 lei biletul, 5 lei elev sau student pe baza carnetului vizat.

O mica nota: la rezervare pe online o sa vedeti ca nu exista decat optiunea de bilet pe fiecare film. Am sunat eu si am intrebat si mi s-a raspuns repede si prompt cu solutia: am facut rezervare pe bilet doar pentru seara aceasta si am trecut la observatii/mentiuni la final ca de fapt doresc abonament de 6 filme si pentru mai multe persoane.
Am printat confirmarea de mail primita si diseara vedem daca s-a tinut cont de observatia mentionata de mine. 
Update: foarte simplu cu rezervarea, si nici macar nu era neaparat necesara, fiindca m-am prezentat conform indicatiilor inainte de ora 21, asa ca mi s-a emis abonament imediat. Mi-a fost mila de bietul baiat ca a completat serii de cate 6 bilete, mai ales ca nu am luat un singur abonament. 

Iar lista de filme v-o las mai jos:
29.07, 21:30: DOMNIȘOARA POPULARĂ/ POPULAIRE, r. Regis Roinsard, cu Romain Duris, Deborah Francois 1958. Rose este o secretară îngrozitoate, dar o dactilografă pasionată. Chipeșul ei șef își propune să o transforme în cea mai rapidă dactilografă din lume, în această comedie savuroasă. 
Update: foarte simpatic filmul ales de deschidere.

30.07, 21:30: #SELFIE, r. Cristina Iacob, cu Olimpia Melinte, Crina Semciuc, comedie. În loc să stea acasă și să învețe pentru BAC, trei proaspăt absolvente de liceu decid să plece la mare și să își termine adolescența în stil rebel! Ele vor libertate, adre- nalină și dragoste de-o vară. #Selfie este filmul românesc al verii.

Update: la acesta nu am ajuns, am daruit biletele din acea seara, am inteles ca a fost o atmosfera superba, foarte aglomerat incat s-a stat si pe jos.

31.07, 21:30: PUZZLE CHINEZESC/ CASSE-TETE CHINOIS, r. Cedric Klapisch, comedie, cu Romain Duris, Audrey Tautou, în premieră națională! Xavier încearcă să își găsească locul, ca bărbat și ca tată. Când mama copiilor săi se mută la New York, nu suportă gândul că va trăi departe de ei, și se mută și el acolo, sperând să rezolve puzzle-ul chinezesc, care este chiar viața lui. 

Update: Realist amuzant. Dulce-Acrisor, daca tot a fost chinezesc. Frumos!

1.08, 21:30: MAREA FRUMUSEȚE/ LA GRANDE BELLEZZA, r. Paolo Sorrentino, Oscar pentru Cel mai bun film străin 2014, EFA pentru Cel mai bun film european, în competiție la Cannes 2013 : Jep Gambardella își rememorează tinereţea plină cândva de pasiuni, priveşte oraşul Roma ca pe un melanj de figuri politice, artişti, femei din înalta societate, intelectuali și delicvenți. 

Update: ma risc sa spun ca este preferatul meu din aceasta caravana, desi mai avem 2 filme de vazut. Un film frumos, un film "greu" (as vrea sa cred ca s-a plecat asa de mult in timpul filmului doar din cauza vantului sau tantarilor), un film trist, accent mult pe personaje, te face sa vezi superficialitatea, te face sa-ti pui intrebari. Aproape fiecare replica continea o ironie subtila, o remarca demna de a fi retinuta. Iar cele 11 enumerate pe IMDB sunt prea putine, parerea mea.
Personal, mi-a adus aminte de doua din locurile mele preferate din Roma: Gradina de Portocali de la Santa Sabina si Termele lui Caracalla (aici detalii).

2.08, 21:30: KON-TIKI, r. Joachim Ronning, gen aventuri, istoric, nominalizat la Oscar pentru cel mai bun film străin în 2013, nominalizat la European Film Awards 2013, nedistribuit în România. Filmul povestește uimitoarea epopee a legendarului explorator Thor Heyerdal, care a traversat Pacificul, 7 700 km, pe o plută din lemn de balsa, în anul 1947.

3.08, 21:30: ADÂNCUL/ THE DEEP, r. Baltasar Kormakur, nominalizat la European Film Awards în 2013, 11 premii la EDDA Awards Islanda, considerat cel mai apreciat film islandez al tuturor timpurilor, în premieră națională! Bazat pe o poveste reală, un pescar încearcă să supraviețuiască înotând kilometri până la mal prin apele reci ale Mării Nordului, după ce barca de pescuit se scufundă.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu