Translate

luni, 28 iulie 2014

Si-am aparut si la ziar

Pas cu pas ma fac eu mare :)

Zilele trecute va povesteam ce zambet mare mi-a adus Andrew cand a scris despre mine.

Iata ca acum va aduc si primul interviu in ziar - Adevarul de Constanta - Calauza cu Povesti.

Ma bucur mult ca se afla de proiectul meu Constanta Free Tour si ca apar tot mai multe astfel de tururi in Romania, v-am facut si un articol de Free Tours in Romania , sau daca vreti Free Tours Around the World.

Va multumesc tuturor celor care ma promovati si tuturor celor care mi-ati transmis gandurile voastre bune si sustinerea neconditionata. Si mai sunt cativa carora le multumesc pentru ajutorul si sfaturile oferite ori de cate ori am cerut.

2 comentarii:

  1. Felicitari, Diana! Constanta are multe locuri frumoase care merita promovate ... lasand la o parte dezamagirea generala fata de starea in care a ajuns orasul nostru ... Speram ca lucrurile merg spre bine si ne bucuram ca exista oameni ca tine! Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos de sustinere :) Sunt unele lucruri care se misca in bine si vreau sa fiu optimista ca usor usor se poate schimba ceva pe aici.
      Cand mai veniti pe aici poate ne si vedem si paote chiar va fac un tur :)

      Ștergere