Translate

joi, 28 august 2014

13 cu noroc - Up in the air

Sunt nascuta intr-o zi multiplu de 13 deci nu are cum sa fie altfel. La mine 13 septembrie chiar va fi o zi cu noroc.
Fiindca voi zbura deasupra Bucurestiului cu cei de la Aventura Card.
Imi place prima fraza de pe site-ul lor: "Dacă vrei să ai parte de experiențe memorabile, trebuie să știi să le creezi singur!". Exact asta am facut si eu si acum imi voi crea o noua experienta memorabila.
A fost un concurs asa de frumos si de simplu (multumesc Ioana Budeanu) si ma bucur mult ca-mi voi indeplini inca o dorinta de bucket list. Mai am apoi de bifat parasutismul. E timp si de el!

Daca m-am extaziat eu la iesirea in larg cu bricul Mircea, mi-a placut scufundarea in Vama (si cea din Turcia mi-a placut poate chiar mai mult, pana si snorkelingul din Grecia a avut farmec), imi inchipui ce explozie de entuziasm si adrenalina va fi acum. Am incercat bungee jumping si parasailing deocamdata si inca tin minte senzatiile respective si cu siguranta le voi repeta si cu alte ocazii.

Imi voi face multe selfie, va voi umple news-feed-ul de notificari mai ales in ziua cu pricina si apoi si dupa cu siguranta va voi povesti cum a fost. Sa nu ziceti ca nu va asteptati la asta din partea mea! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu