Translate

vineri, 12 septembrie 2014

Off Facebook

Aseara am participat la prima editie a unei intalniri initiate pe Facebook dar menita sa ne scoata din fata calculatorului, telefonului mobil si mai ales de pe Facebook.
O amica draga a realizat ca ne-am indepartat unii de altii, ca ne dam like si share si uneori mai comentam la pozele fiecaruia, dar uitam sa ne mai vedem la fata, sau uneori pe unii din listele de prieteni nu i-am vazut niciodata la fata desi stam in acelasi oras.
Asa ca am decis sa remediem aceasta instrainare si am organizat un eveniment. Pe Facebook pentru ca macar pentru raspindirea informatiei este totusi buna aceasta platforma.
Si a venit lumea. Si a  fost frumos. Foarte frumos. Au fost discutii multe, subiecte variate, s-a sarit de la una la alta, s-au gasit multe puncte si interese comune, s-au gasit cunostinte comune, s-au cerut si s-au primit sfaturi.
Am cunoscut oameni interesanti, oameni frumosi, pe care o platforma rece de pe calculator nu are cum sa ti-i dezvaluie cum o face un pahar de vorba fata in fata.
De aceea spuneam ca a fost prima editie, fiindca vor mai fi cu siguranta.
Sunt convinsa ca se va veni in numar chiar mai mare pe viitor si vor varia si persoanele in functie de programul fiecaruia.
Dar ar fi frumos sa o transformam intr-o traditie, sa devina periodica o astfel de iesire din spatele calculatorului, sa cunosti omul caruia ii dai like la poze. Daca ti-au placut pozele sau postarile lui iti garantez ca-ti va placea si mai mult omul din spatele profilului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu