Translate

joi, 13 noiembrie 2014

Primul TEDx la Constanta

Va recomand sa va marcati in calendar data de 22 noiembrie si sa veniti la prima sesiune TEDx din Constanta.
Ce este TEDx? O sa va dau o explicatie scurta chiar de pe site-ul lor:
"TEDxConstanta este o initiativa ce aduce conceptul TED.com la malul Marii Negre. Acest eveniment este destinat unui grup de oameni curiosi, dornici de cunoastere si networking de calitate. TEDxConstanta este un eveniment solidar misiunii TED de a raspandi idei grozave ce merita impartasite."

Si continui:
"Imaginati-va o zi plina de vorbitori geniali, clipuri ce ne indeamna sa gandim si serii de discursuri care ne taie rasuflarea."

Sa va zic si tema acestei editii: THINK OUT OF THE BOX

V-am facut curiosi? Eu una recunosc ca abia astept sa invat cate ceva de la fiecare vorbitor.
Iar pentru mine va fi cu emotii multe fiindca voi fi si eu unul din vorbitori. Tema pe care am ales-o si care se va potrivi conceptului este ideea proiectului meu "Constanta Free Tour". Asa ca daca vreti sa imi ascultati povestea intitulata "Pas cu Pas" si sa cunoasteti si multi alti oameni speciali va astept cu drag.

Va puteti inscrie aici.
Lista de vorbitori o aveti detaliata separat. Si acum la fiecare vorbitor in parte pe langa descriere daca dati click jos la sesiune veti vedea si ideea pe care urmeaza sa o dezvolte in discurs.

Bonus: Pentru cei care vor sa castige o invitatie la eveniment pot intra pe video de pe pagina Facebook  urmand pasii mentionati si specificand in comentarii ce inteleg ei prin "think out of the box". Chiar mi-au placut cateva din definitii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu