Translate

vineri, 28 noiembrie 2014

Rexona premiaza Idei in Miscare


Update 22.12 - tocmai am primit mail in care am afalt ca am castigat locul 2. Va multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi!


Update 08.12 - am intrat in primele 10 proiecte si va multumesc tuturor celor care ati facut posibil acest lucru. Acum asteptam decizia juriului.
 
M-am inscris in campania Rexona "Idei puse in miscare" cu proiectul Constanta Free Tour.
Premiul cel mare este 2000 de euro, iar proiectul castigator se alege din primele 10 cele mai votate. De aceea am nevoie de ajutorul vostru , cat sa intru in top 10. Si apoi ma bazez pe ineditul proiectului meu.
Ce as face cu banii? Pai in primul rand as investi in domeniu, site, asezare, paginatie etc. Am in plan sa aduc sub aceeasi umbrela toate proiectele mele si nu vreau sa le fac cu jumatati de masura. Pe langa asta vreau sa fac si o sectiune de articole in limba engleza, selectand si traducand articolele pe care le consider de interes general.
Iar pentru free tour in sine as investi in: logo personalizat, tricou, sapca, geaca/ vesta, personalizate cu noul logo si pliante de prezentare a turului.

Update: am primit o propunere foarte buna la ultimul tur facut in acest weekend (30.11): fiind grup mai mare care se mai dispersa a venit cineva cu ideea ca pe viitor mi-ar fi bun un mic dispozitiv, sa-i zicem o portavoce la scara mica si la purtator, in care eu sa vorbesc la un microfon micut si sa am la brau un  dispozitiv de amplificare.Chiar ar fi util la grupuri mai mari.
Ce ziceti? Merit?

Pasii de urmat sunt foarte simpli :
Click aici si apoi apasati butonul "voteaza" (dreptunghi rosu, print screen-ul facut de mine este dupa ce am votat)

Daca vreti sa dati share si altora, va foarte multumesc in avans.

4 comentarii: