Translate

miercuri, 17 decembrie 2014

Daruri de Craciun

Fiindca tot avem peste tot indemnul "De Craciun fii mai bun" hai sa va dau si eu cateva sugestii:

Cunosc personal cazul si vreau sa il ajut atat cat pot. Dati macar mai departe cazul lui Sami orice ajutor este apreciat. 



Ei au infiintat Centrul Medical Focus si voi puteti decide transferul celor 2% ca angajati sau 20% ca firma catre ei. Va vor reveni cu raport de activitate in care veti vedea exact cum s-au folosit baniii. I-am vizitat si am ramas impresionata.

Campania Yuka mi-a adus o noua prietena (cred ca o pot numi asa) in persoana tizei mele Diana.
Care are si ea blog intitulat asa de frumos "Tara mea inventata". Ea va da detalii despre campania Shoebox, ce cadouri sunt necesare (baietii se pare ca sunt un pic defavorizati la cadouri), unde vor ajunge ele si cum sa ambalati cutia.



Si inchei cu o alta sugestie pentru directionarea celor 2% sau 20%: puteti decide sa sustineti un jurnalist independent: Constanteanul. Il cunosc inca de dinainte de a avea eu blog, de la el am primit multe sfaturi utile de-a lungul timpului si este una din putinele pareri jurnalistice in care am incredere. 

 Aceat articol s-ar putea sa mai suporte actualizari cu alte actiuni care merita atentia si generozitatea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu