Translate

luni, 5 ianuarie 2015

2014 a fost un an grozav dar nu pe Facebook

Acesta a devenit un articol de inceput de an, desi as fi vrut sa-l scriu inainte de finalul lui 2014. La fel de bine as putea sa-l intitulez: "Mi-a fost bine cu tine, 2014! Bun venit 2015!"


Da, 2014 a fost un an extraordinar, dar nu pe Facebook. Si nu datorita Facebook, decat intr-o foarte mica masura.
De aceea nu am vrut sa folosesc acea jucarioara pusa la dispozitie la final de an de aplicatia Facebook. Fiindca cele cateva poze postate acolo nu pot acoperi si in nici un caz nu pot reda frumusetea anului care tocmai ce s-a incheiat. Nu pot reda emotiile anului care a trecut, prietenii care au aparut de atunci.
A fost un an grozav datorita a ceea ce mi s-a intamplat mie in viata reala. 
Ceea ce am impartasit eu pe Facebook a fost un procent mult prea mic. Mai mult am apreciat aplicatia pusa la dispozitie in perioada Thanksgiving, dar cam de acolo mi-am dat seama ca cei carora trebuie sa le multumesc sunt prea putin taguiti pe Facebook alaturi de mine si eu deja facusem un text de multumire .

Ce ati vazut pe Facebook si nu prea:
 Am reusit sa fac o mica retrospectiva a plimbarilor din Romania in 2014 - aici articol.

Apoi au fost iesirile in afara tarii - Florenta cu fetele (am scris despre Street Art - Clet si sfaturi de shopping), Skiathos pentru a doua oara (aici aveti doar primul jurnal din 2013, care, pe langa articolul suparat legat de cazare, ar necesita niste completari pozitive cu impresiile noi mai ales pe partea gastronomica).  Si operatiunea Bird Watching din intamplare de la Durankulak, care de fapt a fost o excursie de o zi care a inclus si Shabla si Tyulenovo.

Si uite asa incep sa se arate datoriile multe pe care le am de postat pentru toti cei care ma urmaresc. Sper sa mai primesc clementa din partea voastra.

A fost TEDx Constanta care a deschis atat de multe oportunitati. Aici aveti impresiile din postura de vorbitor si apoi de ascultator.

A fost "In pas cu Paul" pe care apoi l-am si cunoscut la TEDx  si vor fi niste evenimente anul acesta cand va participa iar la maraton iar ING va sustine iar miscarea. Va anunt cand se concretizeaza.

Au fost multe, dar muuuulte Constanta Free Tour la care si aici inca mai am de actualizat albumul de fotografii de amintire. Si de revenit cu multe povesti si concluzii.



Au fost multe ore de Hospitality Desk la companiile de croaziere si as avea si aici de revenit cu punctarea lipsurilor observate in timp si care nu ar fi asa de greu de remediat cu putina vointa.

A fost ziar, a fost interviu, a fost televiziune (TV Neptun, Asta-i viata - 2 decembrie si 16 decembrie).

Au fost multe ore de Doua Maini Stangi, desi pe blog nu am mai actualizat:  martisoare, pictura pe apa - Ebru si origami pentru diverse evenimente.


Au fost multe filme, a fost muzica, au fost multe carti, am inceput iar cursuri, a fost Yuka si am aflat tot procesul care se afla in spatele unui obiect, a fost munte (si aici inca o datorie neachitata fiindca nu am povestit de canionul 7 scari si urcarea singuri pe Piatra Mare), a fost mare, a fost in aer cu Aventura Card,  a fost miscare multa.

 A fost viata, cu de toate, si cu lacrimi si cu rasete,  si asa va fi si mai departe. Dar acolo, in viata reala, ceea ce va doresc si voua.
 La multi ani cat mai plini de viata!

2 comentarii:

  1. La multi ani, Diana! Mi-a plăcut anul tău care nu s-a văzut pe facebook... De fapt, cred ca dincolo de facebook se afla adevaratele aventuri ale vietilor noastre :*
    Sa ai un 2015 cel putin la fel de minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani,draga mea!An frumos ai avut,cu multe realizari...si eu am bifat mai multe anul trecut,unele au ramas pe lista si am ramas in urma cu actualizarile inclusiv de la Constanta free tour care mi-a lasat impresii adanci ce ma "bantuie" si acum(probabil pt ca deja te cunosteam on-line).
    Iti doresc un an cu sanatate si multe dorinte implinite daca nu chiar toate!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere