Translate

marți, 3 februarie 2015

E timpul sa-mi intind aripile

Si primul pas pe care il voi face este sa parasesc provincia si sa intru in miezul actiunilor care se intampla in capitala.
Norocul meu ca nu stau departe totusi, 2-3 ore de drum e rezonabil din cand in cand si cand merita evenimentul.
Si este si un eveniment care ma intereseaza in mod direct. Desi nu ma simt business oriented pe partea de blog, sunt constienta ca trebuie sa am in vedere si acest aspect si am multe de invatat.
Asa ca am de gand sa absorb cat mai multe informatii pe 18 februarie la Social Media Summit.
Motive pentru mine ca blogger sa fiu acolo:

"Social Media inseamna transparenta, incredere, autenticitate, expunere. Sa fii activ in social media inseamna sa fii transparent, sa dai ceva inapoi comunitatii.

Pe o piata ce numara peste 3 milioane de cititori de bloguri si 7 milioane utilizatori de Facebook in Romania, business-urile vad tot mai clar alternativa la bugetele imense cheltuite pe campanii traditionale de advertising.

Noile cuvinte de ordine in Social Media sunt strategie, planificare si integrare."

Programul se anunta a fi foarte interesant in subiectele pe care le va atinge:

"Care este adevarata putere a social media si cum incepe sa se manifeste aceasta tot mai mult in offline? Care au fost cele mai importante momente in social media in 2014? Ce capcane trebuie sa evite brandurile in activitatea pe retelele sociale? Care sunt strategiile eficiente in 2015? Tendintele care vor schimba regulile jocului in acest an.

Cine sunt cei mai utilizati bloggeri, care sunt agentiile cele mai active in domeniu? Ramane Facebook preferata brandurilor?"

Iar ultima parte a sumitului mi se pare cea mai interesata:

"Afla cum poti creste impactul campaniilor de social media folosind puterea unui vis in loc de puterea banului."

Imi place mult cum suna "puterea unui vis" :)

Speakerii ii gasiti aici. Inscrierile se fac foarte simplu, iar pentru bloggeri participarea este gratuita, trebuie doar sa le scrieti. Si sa va incadrati in termenul limita 13 februarie.
Deci, ne vedem acolo?

4 comentarii:

  1. Vine şi Daniel Botea din Craiova! Dacă nu l-ai cunoscut încă, merită s-o faci! Te rog să-l saluţi din partea mea! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu o alta bloggerita din Craiova si stiu ca ei sunt amici, dar voi incerca sa il cunosc si pe Daniel :)

      Ștergere
  2. Mai, ce planuri faceti voi pe-aici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum facem planuri comune :) social media la nivel national :)

      Ștergere