Translate

miercuri, 11 martie 2015

8 Martie cu Free Tour

Nu era in plan pana cu 2 zile inainte cand m-a anuntat o prietena ca ajunge in oras doar pentru weekend si ca si-ar dori un tur cu mine. Asa ca am dat repede sfoara-n tara daca mai sunt doritori si am asteptat miezul zilei de duminica. Din pacate, cea care a initiat dorinta turului nu a mai putut participa, virusul acestei ierni facand inca victime.
Din fericire, am avut doritori de tur fiindca eu daca anuntasem public urma oricum sa ma prezint la locul de intalnire. Si am avut doua fete foarte dragute din Republica Moldova, acum studente aici. Si desi din poza pare ca am fost doar fete, tot din fericire am avut si un domn cu noi care ne-a facut poza finala de grup.
Turul a avut parte si de un cadou frumos din partea celor de la Hotel Palas care ne-au oferit cate o floare si o bomboana de ciocolata, daca tot era ziua noastra.
Si puteti citi si impresii pe blog Acasa la Zak.


Eu o sa anunt pe Constanta Free Tour cand mai organizez astfel de tururi, dar daca vreti la o data anume dati-mi de veste si incercam sa ne organizam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu