Translate

marți, 9 iunie 2015

Ziua Mediului ar trebui sa fie in fiecare zi

Data stabilita ca fiind Ziua Internationala a Mediului este 5 iunie. Dar cum pe mine aceasta zi m-a prins in deplasare compensez acum. Fiinda oricum sunt de parere ca trebuie sa avem grija de mediu si de noi in fiecare zi prin actiuni constante si marunte si nu doar declarativ si demonstrativ.
La intoarcere ma astepta un pachet frumos de la Tupperware cu o sticla si un port sandwich, plus brosuri de prezentare produse si o scrisorica care ma intreba in ce bula vreau sa traiesc. Si mi-au placut inca de acolo, fiindca eu am o vorba de mult ca eu am propria mea bula pe care intentionez sa o pastrez cat mai roz :)


Ce-mi mai place la ei:
- ca promoveaza recipiente functionale, care sunt bazate pe cercetari continue si ofera garantia calitatii
- ca pe 5 iunie au contribuit activ la inlocuirea recipientelor de plastic vechi sau patate cu altele noi
Din pliantul de gratar am retinut deja si am pus deoparte retetele de Marinada pentru pui si pentru legume, pe care cu siguranta le voi incerca in viitorul apropiat.



Pentru cei interesati de produsele Tupperware va puteti indrepta in Constanta la : Sediul DIAMANT, distribuitor autorizat TUPPERWARE, Str. Dezrobirii nr 101, Persoana de contact:  Mia Lupea. Telefon: 0722433277

Si mai am o provocare de indeplinit din partea lor si maine ma achit de ea dandu-va sarcina si voua sa imi spuneti cum ajutati mediul. Eu am decis sa ajut bula mea mica si verde in acest caz, adica zona blocului meu care are o tufa superba de trandafiri in fata si 2 copacei proaspat plantati alaturi. Asa ca ii voi ajuta cu niste apa din noul recipient. Pe care, apropo, il voi pune apoi la bagajul de sala fiindca acum realizez ca se cerea schimbata si sticla mea de apa pentru sala. Asta ca tot mi-a placut si formula lor de incheiere din scrisoare: "Pastraza-ti sanatatea si planeta in forma!". Asa e! De noi depinde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu