Translate

luni, 7 aprilie 2014

Motive sa fac miscare

De fapt, sa merg pe jos zilnic, fiindca eu miscare fac in mod regulat la sala.
Saptamana asta mi s-au dat motive noi sa merg pe jos cat mai mult. Cu alergatul am eu o mica problema (v-am mai povestit aici : Ora de sport ; Am alergat iar ; City Park Run ) :)
Dar am aflat azi de la Cristina - PrinArad de miscarea In pas cu Paul.
Asa ca de maine dimineata voi merge pe jos pana la munca si voi nota constiincios in jurnalul aplicatiei de telefon SportsTracker fiecare jurnal de miscare fiindca orice distanta conteaza:
"Poti sa alergi 10 kilometri sau doar 100 de metri? Ai un parc in apropiere sau doar o pista de atletism? Ti-e mai bine sa alergi pe banda, acasa sau la sala? Esti in Bucuresti sau Craiova, in Insulele Cayman sau in Sulina?
Incalta-te si hai!
Dupa ce-ai facut tura, trimite-ne un mail la paul@inpascupaul.ro (cu nume, varsta, distanta cu care contribui si locul in care ai parcurs-o): la finalul zilei vom afisa aici o lista cu participanti si distanta adunata. Primim cu bucurie si fotografii sau filme din timpul alergarii, bineinteles.
ING Asigurari de Viata va rasplati fiecare kilometru din cei adunati intre 6 si 12 aprilie cu o donatie de 2 Euro catre Inima Copiilor. Ca si anul trecut, ING Asigurari de Viata pune la bataie 20.000 de Euro. Kilometru cu kilometru, 2 Euro cu 2 Euro, haideti sa ii obtinem pe toti!
Cine nu are cum sa alerge are la dispozitie toata luna SMS la 8861."

Eu am decis : saptamana aceasta pantofii raman in dulap :)
Si voi reveni si aici cu update-ul miscarii facute. Si acum aveti aici finalul cursei mele zilnice = 26.82 km.

Update 08.04 - plimbarea de dimineata, usor faultata de aplicatie care a mers in gol primele 8 minute si nu a contabilizat distanta, asa ca in loc de 3.3 km am doar 2.2.
Dar mai e timp ;)


08.04 - distanta de seara

09.04 - distanta de dimineata. Cu bonus si aseara si in dimineata aceasta ca am fost insotita de miros de iarba proaspat cosita. Chiar o placere. Abia astept sa infloreasca si teii de pe bulevard.
09.04 - plimbarea de seara

10.04 dimineata - aceeasi distanta cu aproximatie dar din pacate SportsTracker m-a dezamagit inca o data. S-o fi speriat si el de javrele comunitare care sunt stapane pe unele parti din oras si carora li se inchina unii oameni cu plocoane la punguta.
Ma rog, trecem peste si vedem partea buna a schimbarii traseului fiindca a existat si ea: am gasit iarasi oamenii care toaleteaza spatiul verde asa ca am avut parte iar de miros de iarba proaspat cosita.

10.04 seara insotita de cativa stropi de ploaie



11.04 dimineata pe racoare, ploaia m-a iertat, dar mirosea asa frumos a proaspat totul
Apreciez foarte mult ca in fiecare zi am primit un mail de confirmare de la echipa lor, mesaj care este personalizat si adresat mie. Este un efort suplimentar care pentru ei inseamna ceva timp in fata mailurilor asa ca nu pot decat sa ma inclin si sa merg mai departe :)

11.04 seara - alti 2.75 km

12.04 - cateva distante facute printre picaturi, alergatura de dimineata, dar s-au adunat 4.4 km = 1.1+1.1+2.2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu